Тема:
Мета: сприяти підвищенню мотивації учнів, підвищити активність учнів впродовж вивчення теми, сприяти набуттю соціокультурною компетентності та вмінням комунікувати іноземною мовою усно та письмово, підвищити успішність учнів
Актуальність: тема проекту обрана з тематики спілкування даного класу і є важливою сфорою життєдіяльності
Тип: дослідницький, творчий, ігровий, інформаційний, пошуковий
Вид: індивідуальний, парний, груповий
Тривалість: середньотривалий
Цільова група: учні 7 класу
Очікувані результати:учні вміють усно та письмово взаємодіяти в межах теми, задіюють уяву, творчі здібності, аналізують під час вибору матеріалу та створюють продукти творчості, до вивчення теми ставляться вмотивовано, у роботі активні і готові до взаємодії, здатні до само оцінювання, іноземну мову використовують задля досягнення результату.
ХІД ПРОЕКТУ
Етап |
Учитель |
Учні |
Підготовка |
-Обирає тему і презентує її як притчу, прислів’я, відео сюжет, бесіду, проблемне питання; -пояснює актуальність теми, мету і завдання; -пропонує варіанти готового проекту та види проектної роботи
|
-знайомляться з темою проекту, з актуальністю та завданнями; -пропонують варіанти готової проектної роботи |
Планування |
-планує терміни виконання проекту в межах однієї теми календарно-тематичного планування; -знайомить учнів з планом роботи над проектом (вивчення нової лексики, тренування ЛО у фразах та мовних кліше, усна взаємодія в парах, формування діалогічного мовлення, письмові нотатки, робота над питаннями анкетування); -визначає та оголошує критерії оцінювання проектів. |
-знайомляться планом роботи та критеріями оцінювання; -обирають вид і форми роботи над проектом; -обєднуються в групи за бажанням чи рекомендаціями вчителя. |
Дослідження |
-формує навички усної та письмової взаємодії в межах даної теми; -консультує учнів, направляє процес анкетування, опрацювання результатів опитування, оформлення результатів, підготовки до публічного представлення результатів; -перевіряє правильність виконаних робіт і завчасно корегує. |
-набувають необхідних компетентностей, умінь та навичок в межах теми задля досягнення кінцевого результату; -розробляють питання для анкетування, проводять його, узагальнюють та опрацьовують результати.
|
Оформлення |
-корегує підсумкові результати; -спостерігає за ходом обробки матеріалів; -консультує щодо захисту проектів. |
-оформлюють проект; -консультуються з учителем щодо правильності; -готують представлення і презентацію готових матеріалів. |
Захист |
-перебуває у ролі глядача-слухача-спостерігача; -ставить питання, уточнює; -помилки не відмічає і не корегує. |
-презентують проект; -відповідають на питання; -є активними слухачами; -ставлять питання. |
Оцінювання |
-оцінює зусилля учнів впродовж усієї роботи над проектом,їхню креативність щодо представлення проекту, якість презентації; -заохочує учнів до взаємо- та самооцінюванняпроектів за встановленими критеріями; -узагалюнює досягнений результат, рефлексує щодо проробленої роботи. |
-оцінюють однокласників та себе згідно визначених критеріїв; -рефлексують щодо усього процесу роботи над проектом (Що було цікавим? Складним? Важливим? Що сподобалося? …І т.д.) |
—————