навчання і виховання учнів з урахуванням специфіки навчального предмета і віку школярів.
стимулювання соціалізації учнів, формування в них загальної культури забезпечення свідомого вибору ними професії та формування готовності до функціонування в ринкових умовах.
забезпечення дотримання норм і правил техніки безпеки в навчальному закладі.
проведення уроків й інших навчальних занять в закріплених за ним класах згідно з розподілом навчального навантаження, забезпечує під час занять належний порядок і дисципліну.
реалізацію прийнятих в школі освітніх програм відповідно до навчального плану, власного поурочного плану і розкладу занять; використовує при цьому різноманітні прийоми, методи й засоби навчання.
інструктаж учнів з правил безпеки праці під час навчальних занять з обов'язковою реєстрацією в класному журналі чи журналі реєстрації інструктажів.
вивчення учнями правил охорони праці.
умови для дотримання законних прав і свобод учнів.
індивідуальну, позакласну роботу з учнями з предмета, що викладає.
Забезпечує
рівень підготовки учнів, який відповідає вимогам державного освітнього стандарту.
виконання правил і дотримується норм охорони праці, техніки безпеки і протипожежного захисту, забезпечує охорону життя і здоров'я учнів під час навчального процесу.
оперативне повідомлення керівників школи про кожен нещасний випадок, вживає заходів щодо надання першої долікарської допомоги.
покращення умов здійснення навчального процесу, а також доводить до відома завідувача кабінету, адміністрації про всі недоліки в забезпеченні навчального процесу, які знижують працездатність учнів.
допуск на заняття представників адміністрації школи з метою контролювання й оцінювання своєї діяльності.
заміну на уроках тимчасово відсутніх вчителів згідно за розпорядженням заступника директора школи з навчально-виховної роботи.
дотримування Статуту і Правил внутрішнього трудового розпорядку школи, інших локальних правових актів школи.
підготовку до проведення занять, систематично підвищує свою професійну кваліфікацію.
дотримання етичних норм поведінки, які відповідають громадському статусу вчителя .
своєчасне подання директору школи звіту про свою роботу.
збереження обладнання, інвертаря, матеріалів, навчальних посібників, тощо, виховання в учнів бережливе ставлення до майна навчального-виховного закладу.
Здійснює
вивчення індивідуальні особливості школярів, сприяння розвитку їхніх здібностей, талантів.
контроль за дотриманням правил (інструкції) з охорони праці.
ведення в установленому порядку класну документацію, здійснює поточний контроль за відвідуванням і успішністю учнів за прийнятою в школі системою, виставляє оцінки в класний журнал і щоденник учня, своєчасно подає адміністрації школи звітні дані.
чергування по школі відповідно графіку чергувань на перервах між заняттями, а також за 20 хв. до початку і протягом 20 хв. після закінчення занять.
постійний зв'язок з батьками учнів (особами, які їх замінюють).
періодичне медичне обстеження.
роботу в режимі виконання встановленого йому навчального навантаження відповідно до розкладу навчальних занять, у період канікул, які не збігаються з відпусткою, залучається адміністрацією школи до педагогічної, методичної чи організаційної роботи в межах часу, який не перевищує навчального навантаження до початку канікул. Графік роботи вчителя під час канікул затверджується наказом директора школи.
захисти учнів від будь-яких форм фізичного та психологічного насильства, запобігання шкідливим звичкам учнів, пропагування здорового способу життя.
виконання рішення педради, нарад, шкільних комісій, наказів і розпоряджень адміністрації.
персональну відповідальність за життя і здоров’я дітей під час проведення уроків, інших заходів в школі (категорично забороняється виставляти учнів із класу під час уроків).
Бере участь:
у встановленому порядку в підсумковій атестації учнів.
у діяльності методичного об'єднання та інших формах методичної роботи, які прийняті в школі.
у роботі педагогічної ради школи і нарадах, які проводяться адміністрацією школи.
у засіданнях ради школи, батьківського комітету школи, піклувальної ради закладу.
в організації, плануванні навчально-виховної роботи, режимі навчальної діяльності дітей та учнів в залежності від вікових особливостей і стану здоров’я, спрямованих на забезпечення відповідних умов для їх розвитку;
у розробці навчальних планів, програм, посібників, методичних рекомендацій, вносить пропозиції фодо вдосконалення виховного процесу;
в обов'язкових планових загальношкільних заходах,
Має право на:
участь в управлінні школою в порядку, передбаченому Статутом школи.
захист професійної честі й гідності.
ознайомлення зі скаргами та іншими документами, які містять оцінку його діяльності, надання відповідних пояснень.
захист своїх інтересів самостійно чи через посередника, в тому числі адвоката, у випадку дисциплінарного розслідування, пов'язаного з порушенням вчителем норм професійної етики.
конфіденційність дисциплінарного (службового) розслідування, за винятком випадків, передбачених законом.
вільний вибір і використання методик навчання й виховання, навчальних посібників і матеріалів, підручників, методик оцінювання знань учнів.
підвищення своєї кваліфікації.
проходження атестації на добровільній основі на відповідну кваліфікаційну категорію.
давання учням під час занять і перерв обов'язкових для виконання розпоряджень, які стосуються організації занять і дотримання дисципліни, притягнення учнів до дисциплінарної відповідальності у випадках, передбачених Статутом, і Правилами внутрішнього розпорядку школи.
розгляд питання і прийняття рішення тільки в межах своєї компетенції.
Розробляє:
річний (по семестрово) календарний план роботи, затверджений директором та поурочні плани роботи.
самостійне планування діяльності, яка визначена його посадовими обов'язками.