Інформаційна картка учасника першого (міського) туру
всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2018»
у номінації «німецька мова»
Прізвище, ім’я, по батькові |
Десятник Тетяна Олександрівна |
|
Місце роботи (найменування навчального закладу відповідно до статуту) |
Комунальний заклад "Навчально-виховний комплекс: загальноосвітня школа І-ІІ ступенів - ліцей №7 Вінницької міської ради" |
|
Посада |
Вчитель німецької мови |
|
Освіта (найменування вищого навчального закладу, рік закінчення навчання) |
Вища Вінницький державний педагогічний університет ім. М. Коцюбинського, 2009р. Спеціальність: Німецька та англійська мова і зарубіжна література |
|
Самоосвіта (за останні 5 років; очна, дистанційна форма; рік проходження та найменування освітніх програм, курсів, тренінгів тощо) |
-„Theaterworkshop“, м.Київ, Гете-Інститут, (очна), березень 2012р. - "Musik + X" воркшоп м. Київ, Гете-Інститут (очна), березень 2012 р. -культурно-інформаційний захід Гете-Інституту «Дойчландмобіль», у м. Вінниця, Гете-Інститута, (очна), червень, 2012; - семінар «Креативна граматика», Гете-Інститут Київ, (очна), червень, 2013; - «Казковий воркшоп», м.Тернопіль, Гете-Інститут, (очна), жовтень 2013р. - семінар «Екзамени Гете-Інституту рівня В1-В2» м.Київ, (очна), грудень 2013р. - курси підвищення кваліфікації (англійська мова), ВОІПОПП, (очна), квітень, 2014; - виставка «Казкові світи» братів Грім, Київ, Гете-Інститут (очна), жовтень, 2014; - Європейський день мов, Київ, Гете-Інститут (очна), вересень, 2014; - інтерактивна виставка "Німеччина у валізі", Вінниця, Гете-Інститут (очна), грудень, 2014; - виставка плакатів Клауса Штека «Нічого не вирішено», Вінниця, Гете-Інститут грудень, (очна), 2014; - семінар на тему «Аушвіц на уроці», м.Освенцім (Польща), (очна), лютий, 2015; - інтерактивна вистава німецьких акторів «Розі та чарівний суп», Вінниця, Гете-Інститут (очна), квітень, 2015; - Курси підвищення кваліфікації (німецька мова) ВОІПОПП, (очна), квітень, 2015; - семінар «Вчимося навчати німецької мови», Київ, Гете-Інститут, (очна), грудень, 2015; -семінар «Представлення та дизайн уроку із застосуванням нових навчальних матеріалів», Київ, видавництво «HUEBER», (очна), грудень, 2016; - семінар «Навчальний комплекс для підлітків «PlanetPlus», Вінниця, видавництво «HUEBER», (очна), грудень, 2016; - семінар «Навчати по-іншому з «Beste Freunde», Вінниця, видавництво «HUEBER», (очна), грудень, 2016; - двотижневий курс підвищення кваліфікації «Німецька для вчителів початкової школи», м.Гетінген (Німеччина), (очна), липень, 2017; - фестиваль-відкриття Українсько-німецького року мов 2017-2018, Київ, (очна), вересень, 2017 |
|
Загальний стаж роботи |
8 років |
|
Педагогічний стаж |
8 років |
|
Стаж роботи у даному навчальному закладі |
8 років |
|
Кваліфікаційна категорія |
Спеціаліст І категорії |
|
Звання |
немає |
|
Педагогічне кредо |
Учитель - це людина, котра може робити важчі речі легкими. Р.Емерсон |
|
Я – педагог і особистість |
||
Портрет учителя: яким, на Вашу думку, є сучасний учитель; які риси сучасного учителя притаманні особисто Вам; як Ви бачите перспективи розвитку освіти в Україні? |
Сучасний вчитель – це професіонал, який знаходиться у постійному творчому пошуку. Сучасному вчителю необхідні гнучкість і нестандартність мислення, вміння адаптуватися до швидких змін умов життя. А це можливо лише за умови високого рівня професійної компетентності, наявності розвинених професійних здібностей. Сьогоднішній вчитель – це тьютор, модератор, фаселітатор, який є одночасно й учителем-психологом, учителем-технологом, учителем- дослідником, який творчо, на високому рівні розв’язує складні професійні проблеми. Учитель більше не є провідником знань від книги до учня, він показує учням шляхи набуття знань і методи засвоєння необхідних в подальшому життєвих компетентностей. Я постійно працюю над собою, аби відповідати цим сучасним вимогам. Освіта України активно розвивається, переймаючи передовий досвід європейських країн з урахуванням наших реалій. Враховуючи такі найближчі перспективи щодо змін в освіті як локальна автономія плюс вертикально-інтегрована інспекція без права втручатися у навчальний процес, перепідготовка вчителів, навчання орієнтоване на практичне застосування знань, поширення принципів партнерства у педагогіці, більше свободи для навчальних закладів та й для вчителя загалом – то з’являються шанси змінити ситуацію в середній освіті на краще. Підготовка учня до життя не повинна відривати його від самого життя. Тому інтеграція та введення метазнань сприятимуть формування основних життєвих компетентностей. |
|
«Родзинки» досвіду: у чому полягає Ваша педагогічна ідея/ новація/ розробка; які педагогічні технології, методи та форми Ви використовуєте у навчально-виховному процесі; яким досвідом Ви готові поділитися з колегами? |
Для формування комунікативних компетентностей я застосовую інтерактивне навчання та гру на уроці. За час моєї роботи саме ця педагогічна ідея зарекомендувала себе результативною та успішною. Усі мої учні охоче комунікують у рольових іграх, драматизації та імітації; при побудові живих речень долається мовний бар’єр; хорова робота позбавляє страху перед помилками, а гра в мікрофон вчить брати на себе відповідальність; асоціаграми, діаграма Керола, проектна робота, журналістська робота, створення графіків та їх опис розширюють простір учня у вживанні німецької мови та мотивують до подальшої роботи, дають змогу застосувати набуті знання на практиці; малеча залюбки розігрує сцени лялькового театру, завчає необхідні конструкції у піснях-руханках, римівках, скоромовках; а щоб перевірити себе діти із захопленням малюють художній диктант, долають живі перешкоди у аудіюванні, користуються мовленнєвою здогадкою, мовним сендвічем, залучаються до листування з німецькомовними учнями. І усіма своїми знаннями я завжди радо ділюся з колегами і відкрита до усього нового! |
|
Кроки до майстерності: які Ваші основні досягнення; чим Ви пишаєтеся; чого прагнете навчитися? |
Своїм найбільшим досягненням я вважаю любов моїх учнів до німецької мови, їхній запал і креативні рішення багатьох завдань. 36 моїх учнів успішно склали іспити рівня А1-В1, посіли 15 місць у ІІ, ІІІ та ІV етапах Всеукраїнської предметної олімпіади з німецької мови у різні роки (Власюк Святослав ІІІ місце, Тернопіль, 2011), 4 учнів вибороли стипендії на тритижневі мовні курси в Німеччині (Гисева А., Власюк С Чорноконь М., Сухоруков В.), один учень Власюк Святослав навчається в німецькомовному університеті (St.Gallen-Universitat, Швейцарія).
У 2016 році я працювала у співавторстві над науковою роботою «Міжнародна співпраця – інноваційна стратегія навчального закладу» і на VII Міжнародній виставці «Сучасні заклади освіти - 2016» ця робота отримала Золоту медаль та диплом І ступеня У 2017 році я працювала як співавтор наукової роботи на тему «Партнерство як інноваційний шлях розвитку ліцею» . У VIII Міжнародній виставці «Сучасні заклади освіти-2017» ця робота отримала Золоту медаль та диплом І супеня. |
|
Знай наших! Що, на Вашу думку, є запорукою успіху в конкурсі «Учитель року»? Які Ваші очікування від конкурсу? |
Конкурс – це ще один крок до успіху, до самовдосконалення, до нових знайомств та обміну досвідом, можливість знайти однодумців, набратися емоцій для того, щоб улюблена справа не була другорядною, а допомагала творити і самовдосконалюватися. Запорукою успіху вважаю позитивне мислення, відкритість до нового і вміння вчитися! |
|
За лаштунками: хто підтримує Вас на шляху до перемоги; які особистісні якості допомагають Вам досягати мети; які Ваші захоплення (хобі)? |
За мене вболіває моя родина, друзі, колеги, адміністрація закладу, а найприємніше – мої учні! |
|
Посилання на Інтернет-ресурси, де ви представлені (за наявності) |
||
Посилання на відеорезюме |
||
—————